MoTip sprej béžový akrylátový plnič 400 ml
Sprej MoTip akrylátový plnič a základ je jednozložkový striekací plnič ideálny na vyplnenie malých pórov, preliačin a opravu škrabancov po tmelení a brúsení pred konečným lakovaním. Vyznačuje sa vysokou plniacou schopnosťou a rýchlym schnutím. Je možné ho použiť tiež ako špeciálny základ na železo i oceľový plech, kedy slúži zároveň ako antikorózny základ (primer). Profesionálna kvalita.
Kvalita a vlastnosti MoTip béžový akrylátový plnič v spreji
- Profesionálny plnič v akrylátovej kvalite
- Má vysokú plniacu schopnosť
- Má vynikajúcu priľnavosť
- Vytvára uzavretý povrch
- Je ľahko brúsiteľný
- Je vodovzdorný
- Dobre sa nanáša
- Zaisťuje dobrú antikoróznu ochranu
- Má dobrú odolnosť voči vplyvom počasia
- Krátke doby zaschnutia proti prachu i celkového preschnutia
- Prelakovateľný všetkými lakovacími systémami
Fyzikálne a chemické parametre MoTip béžový akrylátový plnič v spreji
- Hlavná zložka: akrylátová živica
- Odtieň: béžový
- Zápach: po rozpúšťadle
- Stupeň lesku: matný (5 - 10 GE)
- Výdatnosť: v závislosti na materiáli a odtieni podkladu postačí 400 ml na cca 1,25 – 1,75 m2.
- Doba schnutia (pri teplote 20°C a 50% relatívnej vlhkosti):
- proti prachu: po 5 -10 min.
- nelepivý: po cca 10 - 20 min.
- prelakovateľný: po cca 2 hod.
Doba schnutia závisí od teploty prostredia, vlhkosti vzduchu a od hrúbky
nanesenej vrstvy.
- Teplotná odolnosť: nie je k dispozícii
- Skladovateľnosť: 10 rokov pri vhodných skladovacích podmienkach, t.j. pri teplote 10 - 25°C a relatívnej vlhkosti max. 60%.
PRACOVNÝ POSTUP pre MoTip béžový akrylátový plnič v spreji
Príprava podkladu
- Použitie ako opravný plnič
- Podklad musí byť čistý, suchý a zbavený mastnoty.
- Poškodené miesta prebrúste brúsnym papierom na mokro.
-
Použitie ako antikorózny základ (primer)
- Podklad musí byť čistý, suchý a zbavený mastnoty.
- Nesúdržné staré nátery odstráňte, resp. obrúste.
- Skorodované miesta najprv ošetrite prípravkom BRUNOX EPOXY konvertor hrdze 2v1, väčšie kazy vybrúste až na holý kov a vytmeľte. Po vyschnutí tmel prebrúste brúsnym papierom č. 240 na mokro.
Aplikácia
- Usitite sa, že pred použitím má sprej MoTip béžový akrylátový plnič izbovú teplotu (20 – 25°C) a minimálne 2 min. ním dobre potraste.
- Naneste sprej ŠKODA akrylátový plnič MoTip zo vzdialenosti 25 – 30 cm. Využite patentovaný striekací nástavec na sprej SAFEWORLD CanGun1 a dosiahnite profesionálny výsledok!
- Pokiaľ je to potrebné, po 30 min. je možné naniesť druhú vrstvu plniča.
- Nestriekajte na syntetické laky!
Ďalšie kroky
- Po úplnom vyschnutí (cca 2 hodiny) prebrúste brúsnym papierom č. 400 na mokro. Za použitia dostatočného množstva vody krúživými pohybmi vybrúste povrch dohladka tak, aby ste docielili dobrý prechod medzi jednotlivými vrstvami náterového systému.
- Po brúsení povrch omyte a nechajte dôkladne vyschnúť.
- Následne je sprej béžový akrylátový plnič MoTip prelakovateľný syntetickými alebo akrylátovými vrchnými lakmi.
Naše tipy
Okolité plochy a predmety zakryte, aby ste ich chránili pred zastriekaním. V prípade, že lakujete malé diely, je vhodné použiť šablónu (napr. z kartónu), do ktorej je vyrezaný otvor o málo väčší, ako je lakované miesto. Pri striekaní držte kartón vo vzdialenosti cca 1 - 2 cm od lakovaného miesta, a tým zamedzíte zastriekaniu okolitých plôch.
Dodatočné parametre
Kategória: | Plniče a striekacie tmely |
---|---|
Balenie: | 400 ml |
Odtieň: | béžový |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Značka MoTip je rodina výrobkov na opravy auta a bicykla, patriaca do skupiny MoTip DUPLI. Ponúka unikátny ucelený sortiment pre domáce i profesionálne opravy karosérie automobilu, bicykle apod.
Okrem automobilových produktov ponúka MoTip technické spreje, spreje RAL a ďalšie aerosólové výrobky pre priemyselné i hobby použitie. Skupina MoTip DUPLI je jedným z najväčších výrobcov farieb a lakov v sprejoch, opravných ceruziek, technických sprejov a ďalších výrobkov pre opravu automobilov i hobby použitie. Jej korene siahajú do roku 1946 a v súčasnosti má 3 výrobné závody v Nemecku a Holandsku.